2017年9月5日 星期二

試驗繁殖蠟蟲DAY2

今日係第二日~我發覺我同D蠟蟲CLOSE左😆我夠膽用我D指甲去掂佢地~好大既突破~~😜

今日見D蟲冇尋日咁活躍,而且見到個邊邊位有D絲,懷疑係結繭~其實我蠢左,買左D蟲返黎應該就咁連繭放入去養,唔洗咁麻煩~~攪亂左少少佢地休息時間添~唔好意思囉~😜

邊位明顯比尋日多左絲

下面果條應該係結緊繭

最底有條匿埋左結繭
其實佢地匿埋左好難睇到,仍地同D麥皮差唔多色😝



★☆觀察左佢地第二日,已經唔再驚佢地喇~☆★

🌠🌠同場加映~蜜蜜食豆記~~🌠🌠


冇蟲食惟有食住豆先啦~哈哈~
食到圍住自己係咩玩法?!




沒有留言:

張貼留言