2017年9月4日 星期一

試驗繁殖蠟蟲DAY1

由於我家一班寶貝非常鍾意食蟲蟲,而且蟲蟲又能夠提供到豐富營養俾佢地,鑑於有時要買蟲既時候可能賣晒要隔幾日先會有得番,倒不如自己試下繁殖咁啦~我其實都係由一位朋友教我點做,我就即管膽粗粗去試下啦~

P.S.我其實好怕蟲架~~😣

我家寶貝~~佢地名叫蜜袋鼯~~
見到蟲蟲兩眼就發光~~👀(相中入面係麥皮蟲)


開始製作培養基:
                                        材料包括:
蜜糖,麥皮同埋盒/罌(基本用料)
 
將蜜糖同麥皮加入培養器皿,撈勻至望落有少少濕潤感覺便可

 
培養基鋪平最少要有3cm高度,如果器皿較高身就落多少少份量

蠟蟲就可以入住喇~~😁

之後可以冚蓋,每日揭開少少蓋佢地抖氣就得喇~當然我係成日忍唔住揭開佢地黎睇啦~哈哈~觀察左佢地成日,有少少覺得佢地好得意😆

P.S.:培養器皿邊即使係平滑面,蠟蟲都可以爬到上頂,所以要注意走蟲,要冚好蓋呀!!!!



1 則留言:

  1. youtube : r/betsports - Videodl
    youtube : r/betsports. The best youtube mp4 esports betting sites, the best bonuses, the best live streams, all available in one place!

    回覆刪除